• Pielgrzymka maturzystów na Jasną Górę i wycieczka do Warszawy

• 08.04.2022 r. młodzież z naszej szkoły wybrała się na pielgrzymkę do Częstochowy. Podróż pociągiem była całkiem przyjemna, a przesiadka we Wrocławiu przebiegła dość sprawnie.

Docelowo zmierzaliśmy na Jasną Górę – jedno z ważniejszych miejsc kultu maryjnego w Europie i na świecie oraz najważniejsze centrum pielgrzymkowe katolików w Polsce. Po zwiedzeniu sanktuarium udaliśmy się na nocne czuwanie dla maturzystów z archidiecezji szczecińsko-kamieńskiej. Wzięliśmy udział m.in. w Apelu Jasnogórskim, transmitowanym na żywo za pośrednictwem mediów. Można było np. zobaczyć nas w TV TRWAM. Szczytem czuwania była Eucharystia. Spotkanie zakończyło nabożeństwo Drogi Krzyżowej. Nasze modlitwy zawierzyliśmy w intencji dobrze napisanego egzaminu maturalnego i wyboru dalszej drogi życiowej.

Z samego rana, w sobotę wyruszyliśmy pociągiem do Warszawy. Tam odwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego oraz Stare Miasto. Możemy więc teraz z całą pewnością powtórzyć za Adolfem Dymszą: „Warszawa da się lubić”. W sobotni wieczór bezpośrednim pociągiem udaliśmy się do Kostrzyna. Na miejscu byliśmy wczesnym rankiem.

Atmosfera wśród uczniów, nie tylko maturzystów była bardzo przyjazna, co widać na załączonych zdjęciach.

• Życzenia Wielkanocne - Hospicjum św. Kamila, Świetlica Jaskółka

• Członkowie SZKOLNEGO WOLONTARIATU przygotowali ponad 130 kartek z życzeniami wielkanocnymi. Wszystkie kartki przekazano pacjentom i pracownikom Hospicjum św. Kamila oraz podopiecznym i wolontariuszom ŚWIETLICY JASKÓŁKA w Gorzowie Wlkp.  Serdeczne podziękowania kierujemy do Wydawnictwa AMUN, skupiającego artystów malujących ustami i nogami. Wydawnictwo nieodpłatnie przekazało wolontariuszom materiały plastyczne, pomocne przy tworzeniu kartek okolicznościowych.        W.A.

• DKMS - DZIEŃ DAWCY SZPIKU

• Dzień Dawcy Szpiku w Zespole Szkół był poprzedzony akcją informacyjno-edukacyjną wśród uczniów naszej szkoły.

Na godzinach wychowawczej uczniowie obejrzeli prezentację dotyczącą idei DKMS

29 marca w godzinach 10.00-16.00 odbyła się akcja dla potencjalnych dawców szpiku przeprowadzona przez wolontariuszki pod opieką Sylwii Lewandowskiej i Marioli Oleszczuk. Aktywnymi dawcami zostało 9 osób, którym serdecznie dziękujemy.

• Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Myśliborzu, ul. Za Bramką 8
        • (+95) 7472571
        • ul. Za Bramką 8, 74-300 Myślibórz Poland
        • Numer konta Szkoły 45 8355 0009 0000 1502 2000 0004
        • Numer konta Rady Rodziców 31 8355 0009 0051 4028 2000 0001
        • ePUAP/ZSMysliborz/SkrytkaEPS

• Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół im. Noblistów Polskich w Myśliborzu ul. Za Bramką 8,
      74-300 Myślibórz, NIP 5971017945, REGON: 000788650. Przetwarzamy dane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi
      na otrzymane wiadomości oraz ewentualne pytania (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów Administratora). Dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na wiadomości oraz ewentualne pytania. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.